درخواست گواهی اشتغال به تحصیل
درخواست گواهی اشتغال به تحصیل

1- دانشجویانی که نیاز به گواهی اشتغال به تحصیل فارسی یا انگلیسی دارند با توجه به نیاز خود، چگونگی درخواست گواهی اشتغال به تحصیل را مطالعه و طبق آن در سامانه گلستان درخواست خود را ثبت نمایند.

2- دانشجو مراتب ثبت درخواست در سامانه گلستان را از طریق ایمیل shahabadi[AT]alborz.kntu.ac.ir  اعلام می نماید و اداره آموزش گواهی صادر شده را از طریق ایمیل برای دانشجو ارسال می نماید. در صورت نیاز به دریافت اصل گواهی، دانشجو می تواند مراتب را در ایمیل ارسالی اعلام نماید و در ساعات اداری جهت دریافت گواهی به اداره امور آموزش دانشکده مراجعه نماید.

3- دانشجو برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل انگلیسی و نیز گواهی هایی که برای ارائه به اداره نظام وظیفه، ادره گذرنامه، سفارت کشورهای خارجی و پلیس +10 مربوط می باشند،  باید پس از ثبت درخواست در گلستان مراتب را از طریق ایمیل shahabadi[AT]alborz.kntu.ac.ir اعلام نماید. پس از تایید دانشکده، بدون مراجعه به اداره آموزش دانشکده مستقیماً به سازمان مرکزی دانشگاه مدیریت خدمات آموزشی ( واقع در خیابان میرداماد پلاک 470) مراجعه نمایند و یا از طریق ایمیل educational_service[AT]kntu.ac.ir به آن مدیریت جهت دریافت گواهی ایمیل بزند.

       کارشناس مربوطه: آقای شاه آبادی-84062259-shahabadi[AT]alborz.kntu.ac.ir 

 
تعداد بازدید:
1919
تاریخ:
1400/02/13
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.