گواهی اشتغال به تحصیل
گواهی اشتغال به تحصیل

1.دانشجویانی که نیاز به گواهی اشتغال به تحصیل فارسی یا انگلیسی دارند با توجه به نیاز خود، راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل فارسی یا راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل انگلیسی را مطالعه و طبق آن در سامانه گلستان درخواست خود را ثبت نمایند. 

2.پس از ثبت درخواست اشتغال به تحصیل فارسی در سامانه آموزشی گلستان، مراتب را از طریق ایمیل به کارشناس آموزش مربوطه اعلام نمایند تا حداکثر ظرف 48 ساعت برای دانشجو از طریق ایمیل ارسال شود و در صورت نیاز به دریافت اصل گواهی در ایمیل ذکر شود تا هماهنگی لازم در این خصوص از سوی کارشناس مربوطه انجام شود.

3.در صورت نیاز به اشتغال به تحصیل انگلیسی، پس از ثبت درخواست اشتغال به تحصیل انگلیسی در سامانه آموزشی گلستان، مراتب  از طریق ایمیل به کارشناس آموزش مربوطه اعلام شود تا تایید صورت پذیرد. از آنجا که صدور اشتغال به تحصیل انگلیسی از سوی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام می شود، پس از تایید در سامانه توسط آموزش دانشکده، جهت دریافت گواهی از مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه از سوی دانشجو هماهنگی لازم به عمل آید.

 

 تذکر:

صدور گواهی اشتغال به تحصیل  برای دانشجویانی که در نیمسال مورد تقاضا در مرخصی تحصیلی به سر می برند، از طریق تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر است، دانشجو می بایست پس از ثبت درخواست در سامانه آموزشی گلستان، اطلاع به کارشناس آموزش مربوطه در دانشکده جهت تایید در سامانه، از طریق تحصیلات تکمیلی دانشگاه  درخواست خود را پیگیری نماید.

کارشناس سرکارخانم رحیمی  " امور مربوط به دانشجویان مقطع دکتری"
rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir 84062258
کارشناس سرکارخانم عزیزی  "امور مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش های مخابرات، کنترل- مکاترونیک"
azizi[AT]eetd.kntu.ac.ir84062253  
کارشناس آقای مهینی "امور مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش های الکترونیک، مهندسی پزشکی و برق- قدرت
  84062156
تعداد بازدید:
2035
تاریخ:
1399/11/11
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.