پروژه کارشناسی، اخذ و دفاع
پروژه کارشناسی، اخذ و دفاع

1-   دانشجویی که حداقل 100 واحد گذرانده است. می تواند نسبت به اخذ پروژه در زمان انتخاب واحد و یا ترمیم از سامانه گلستان اقدام نماید.

2-   براساس دستورالعمل پروژه  می تواند از چگونگی تهیه فرم تعریف پروژه و زمانبندیها اطلاع یابد.

3-   برای تعریف پروژه، طبق دستورالعمل و انجام هماهنگی ها با استادراهنما، دانشجو لازم است فرم پیشنهاد عنوان پروژه را تکمیل و برای استادراهنما از طریق ایمیل ارسال نماید.

4-   پس از امضای فرم توسط استاد/اساتید راهنما، فرم برای مدیر گروه از سوی استاد راهنما (همچنین Cc برای مسئول دفتر گروه ها به آدرس ایمیل (groups[AT]eetd.kntu.ac.ir ) ایمیل شود.

5-   پس از طی مراحل تعریف پروژه، لازم است دانشجو از ثبت عنوان در گلستان اطمینان یابد. پس از تایید در گروه عنوان در گلستان ثبت می شود و با رویت اطلاعات جامع در گلستان دانشجو می تواند از ثبت پروژه اطمینان یابد.

6-   تمدید پروژه با انتخاب دانشجو در ترم بعدی مجاز است. حداکثر دو ترم پروژه قابل تمدید است.

7-   دانشجو با توجه به زمان اخذ پروژه و مهلت دفاع می بایست فرم آمادگی دفاع از پروژه را تکمیل و برا ی تایید به استادراهنما ایمیل نماید.

8-   استادراهنما دو استاد ارزیاب را معرفی می نماید و دانشجو فرم را برای مدیرگروه ارسال می نماید.

9-   مدیرگروه یکی از دواستاد ارزیاب پیشنهادی توسط استادراهنما را به عنوان استادارزیاب تعیین می نماید.

10-  دانشجو یک نسخه از پروژه را به استادارزیاب تحویل می دهد. این تحویل می تواند نسخه کاغذی و یا از طریق ایمیل باشد. زمان این تحویل حداقل 5 روز قبل از دفاع باشد.

11- دانشجو با استادراهنماو استادارزیاب هماهنگی لازم را برای تعیین زمان دقیق دفاع به انجام می رساند.

12-  دانشجو فرم را حداقل 5 روز کاری قبل از دفاع جهت تعیین زمان و مکان قطعی جلسه برگزاری دفاع تحویل می دهد. این تحویل و طی مراحل می تواند از طریق ایمیل فرم آمادگی به آموزش باشد.kasiri[AT]eetd.kntu.ac.ir از تعیین زمان و مکان قطعی، حداکثر ظرف یک روز آماده کرده و به اداره آموزش تحویل می نماید. این تحویل می توانداز طریق ایمیل به آدرس فوق الذکر باشد.

13- دانشجو در زمان و مکان تعیین شده از پروژه دفاع می کند.

14- دانشجو از زمان برگزاری جلسه دفاع 2 هفته فرصت دارد فایل نسخه نهایی (اصلاح شده) پروژه خود را برای استادراهنما  ارسال نماید. (در صورتی که استادراهنما نسخه کاغذی پروژه را مدنظر داشته باشد دانشجو موظف است یک نسخه کاغذی تهیه نماید و بهمراه فایل برای استادراهنما ارسال نماید.

15- استادراهنما فایل نهایی را برای کتابخانه ارسال می نماید.

16- نمره درس پروژه با وصول صورتجلسه به آموزش در گلستان ثبت می شود. استادراهنما پس از دریافت فایل نهایی پروژه،  نمره  را به آموزش تحویل می دهد.

دانشجو نمره درس را می تواند در کارنامه خود در سامانه گلستان مشاهده نماید.
Review:
2617
Date:
1400/02/13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:10
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت